Om mig.

Hej!
Jeg hedder Ann, og er 14 år gammel og jeg kommer fra København. I min fritid går jeg til hiphop/LA style på flow dance academy i Enghave. Når jeg ikke danser
elsker jeg at se youtube videoer, hvor man kan få inspiration til et nyt makeup look og en masse
andre fede ting. Jeg elsker også at læse andres mode blogge.
                            

Jeg har faktisk kun oprettet den her blog fordi, vi har om det i skolen, og vi skulle prøve og se
hvordan det er at have en blog, men som måske nogen af jer ved, har jeg blogget før, men valgte at       
stoppe den. Så det er en smule underlig følelse at starte med at blogge igen, men jeg er sikker på at det kommer til at blive sjovt!
Min blog kommer til at handle om mode, makeup, min hverdag, og en masse andre fede ting.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar